Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Freshchat vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
₹ 1.799,00/maand
US$ 20,00/maand
In totaal
4,1
(112)
In totaal
4,5
(2.199)
De doelmarkt van Freshchat bestaat uit verkoop-, klantenondersteuning- en marketingteams van Saas- en e-commercebedrijven met maximaal 50 teamleden die het product gebruiken.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten