Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Freshchat vs. OneSignal
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
₹ 1.799,00/maand
US$ 9,00/maand
De doelmarkt van Freshchat bestaat uit verkoop-, klantenondersteuning- en marketingteams van Saas- en e-commercebedrijven met maximaal 50 teamleden die het product gebruiken.
OneSignal bedient bedrijven die op zoek zijn naar moderne technologie voor het verzenden van klantberichten voor groei- en transactiemeldingen.
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteitendashboard
- CRM
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Rapportage en analyse
- Real-Time Data
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteitendashboard
- CRM
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Rapportage en analyse
- Real-Time Data
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten