Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Toky vs. CloudTalk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 25,00/maand
US$ 34,00/maand
Scores
Ideaal voor
Startups en bedrijven van elke omvang die een volledig uitgerust telefoonsysteem nodig hebben waarmee ze eenvoudig een callcenter kunnen starten met telefoonnummers, live-oproepen, CRM-integraties en meer.
Voor ondersteunings- en verkoopteams die werken in startups, het MKB of e-commerce die ernaar streven de klantervaring en -prestaties te verbeteren door middel van belangrijke statistieken en gepersonaliseerde communicatie.
Functies
- Bewaking
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contactenbeheer
- Inbound callcenter
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Realtime analyse
- Realtime meldingen
- Telefoongesprekken transcriberen
- Bewaking
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contactenbeheer
- Inbound callcenter
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Realtime analyse
- Realtime meldingen
- Telefoongesprekken transcriberen
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten