Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
RingCentral Contact Center vs. Nextiva CRM
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 65,00/maand
US$ 6,99/maand
RingCentral, aangestuurd door InContact, is een flexibele cloudgebaseerde oplossing voor contactcenters die ideaal is voor bedrijven van elke omvang.
Bedrijven die behoefte hebben aan software voor klantenondersteuning met meerdere kanalen waarmee medewerkers klanten via meerdere communicatiekanalen kunnen helpen en al hun interacties op één plek kunnen beheren.
- API
- Activiteitendashboard
- Contactenbeheer
- Interactie bijhouden
- Leads beheren
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en analyse
- Real-Time Analytics
- Schermopname
- Sentimentanalyse
- API
- Activiteitendashboard
- Contactenbeheer
- Interactie bijhouden
- Leads beheren
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en analyse
- Real-Time Analytics
- Schermopname
- Sentimentanalyse
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten