Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
RingCentral Contact Center vs. Chorus
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 65,00/maand
US$ 100,00/maand
RingCentral, aangestuurd door InContact, is een flexibele cloudgebaseerde oplossing voor contactcenters die ideaal is voor bedrijven van elke omvang.
Chorus kan binnen de gehele organisatie worden gebruikt om inzichten over klanten en prospects te verkrijgen. Primaire gebruikers zijn verkoopleiders, verkoopactiviteiten, verkoopbevordering, marketingteams, klantsuccesteams en meer.
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- CRM
- Controle van oproepen
- Geplande opname
- Interactie bijhouden
- On-demand opnamen
- Opnemen
- Prestatiemeetwaarden
- Schermopname
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- CRM
- Controle van oproepen
- Geplande opname
- Interactie bijhouden
- On-demand opnamen
- Opnemen
- Prestatiemeetwaarden
- Schermopname
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten