Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
DeskAlerts vs. niikiis
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 3.300,00/jaar
€ 2,99/maand
IT-afdelingen en helpdeskmedewerkers gebruiken het systeem om medewerkers tijdig te informeren over geplande uitval van de systemen, waardoor werknemers voldoende tijd hebben om op dat moment andere regelingen te treffen.
HR, recruitment- en wervingsafdelingen. Interne communicatie.
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Herinneringen
- Pulse surveys
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Herinneringen
- Pulse surveys
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten