Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
DeskAlerts vs. AlertMedia
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 3.300,00/jaar
Niet door leverancier verstrekt.
IT-afdelingen en helpdeskmedewerkers gebruiken het systeem om medewerkers tijdig te informeren over geplande uitval van de systemen, waardoor werknemers voldoende tijd hebben om op dat moment andere regelingen te treffen.
Gezondheidszorginstellingen, productiebedrijven, non-profitorganisaties, financiële instellingen/bankwezen, juridische organisaties, bouwbedrijven, nutsbedrijven, detailhandelsbedrijven, vracht-/transportbedrijven - Iedereen met een groep personen die op de hoogte moeten worden gebracht.
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Geolocatie
- Herinneringen
- Planning van kennisgevingen
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Geolocatie
- Herinneringen
- Planning van kennisgevingen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten