Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
DeskAlerts vs. Hub
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 3.300,00/jaar
£ 6,67/maand
IT-afdelingen en helpdeskmedewerkers gebruiken het systeem om medewerkers tijdig te informeren over geplande uitval van de systemen, waardoor werknemers voldoende tijd hebben om op dat moment andere regelingen te treffen.
Perfect voor bedrijven van elke omvang, of u nu een kmo bent of een wereldwijde onderneming die de interne communicatie en operationele efficiëntie wil verbeteren. Bijzonder geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en meerdere merken.
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Herinneringen
- Nieuwsbrievenbeheer
- Pulse surveys
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare branding
- Active Directory-integratie (AD)
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Herinneringen
- Nieuwsbrievenbeheer
- Pulse surveys
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- Chatten