Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
XM for Customer Experience vs. Signpost
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1.500,00/jaar
US$ 199,00/maand
Leiders in Customer Experience in iedere industrie die zoeken naar een robuust, makkelijk te gebruiken oplossing om de gehele klantervaring te verbeteren
Meer dan 20.000 lokale bedrijven hebben hun beoordelingen verbeterd en nieuwe en terugkerende klanten binnengehaald met Signpost.
- Beheer van negatieve feedback
- Campagnebeheer
- E-mailbeheer
- E-mailmarketing
- Kennisbeheer
- Klantensegmenten
- Rapportage en analyse
- Reviewaanvraag
- Reviewmelding
- Toezicht houden op klachten
- Beheer van negatieve feedback
- Campagnebeheer
- E-mailbeheer
- E-mailmarketing
- Kennisbeheer
- Klantensegmenten
- Rapportage en analyse
- Reviewaanvraag
- Reviewmelding
- Toezicht houden op klachten
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten