Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
XM for Customer Experience vs. VoiceAnalytics
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1.500,00/jaar
€ 22,00/maand
Leiders in Customer Experience in iedere industrie die zoeken naar een robuust, makkelijk te gebruiken oplossing om de gehele klantervaring te verbeteren
VoiceAnalytics is ideaal voor contactcenters van elke omvang in verschillende sectoren en helpt bedrijven waardevolle inzichten te verkrijgen uit elke klantinteractie die tot bruikbare resultaten leidt.
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Agent-interface
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Zoeken via selfservice
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Agent-interface
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Zoeken via selfservice
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten