Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
INSIDE vs. Kindly
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 120,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Luxe mode, beauty, sieraden, overheid, nutsbedrijven en telecom, automobielsector, horeca en reizen, financiële instellingen, universiteiten, elektronica en elke organisatie die prioriteit geeft aan de klantbeleving.
Kindly wordt over de hele wereld en in elke sector gebruikt. Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen: bedrijven zoals Booking.com, Norwegian Air, Helly Hansen en Toyota gebruiken het Kindly-platform.
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Chattranscriptie
- Codevrije ontwikkeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Engagement tracking
- Prestatiemeetwaarden
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Chattranscriptie
- Codevrije ontwikkeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Engagement tracking
- Prestatiemeetwaarden
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten