Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
SupportHero vs. HubSpot Service Hub
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 49,00/maand
US$ 20,00/maand
Dit platform ondersteunt online bedrijven die er genoeg van hebben om steeds weer dezelfde vraag te beantwoorden. Toon gewoon je kennisbank waar je klanten het het meest nodig hebben.
HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.
- API
- Aanpasbare branding
- Eenmalige aanmelding
- Enquêtes en feedback
- Gegevens importeren en exporteren
- Kennisbankbeheer
- Klantenbeheer
- Rapportage en statistieken
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- API
- Aanpasbare branding
- Eenmalige aanmelding
- Enquêtes en feedback
- Gegevens importeren en exporteren
- Kennisbankbeheer
- Klantenbeheer
- Rapportage en statistieken
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten