Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Tidio vs. CoSupport AI
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 29,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Een communicator voor een breed scala van MKB-bedrijven over de hele wereld. Duizenden bedrijven gebruiken Tidio om te communiceren met hun klanten.
Bedrijven die de efficiëntie en nauwkeurigheid van klantenondersteuning en bedrijfsactiviteiten willen verbeteren met gepatenteerde AI-technologie die de reacties aan klanten automatiseert en waardevolle bedrijfsinzichten oplevert.
- API
- Beheer van supporttickets
- Communicatie via meerdere kanalen
- Customer Communication
- For Sales/Marketing
- Kennisbankbeheer
- Klantenondersteuning
- Leads vastleggen
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- API
- Beheer van supporttickets
- Communicatie via meerdere kanalen
- Customer Communication
- For Sales/Marketing
- Kennisbankbeheer
- Klantenondersteuning
- Leads vastleggen
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten