Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Tidio vs. Kindly
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 29,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Een communicator voor een breed scala van MKB-bedrijven over de hele wereld. Duizenden bedrijven gebruiken Tidio om te communiceren met hun klanten.
Kindly wordt over de hele wereld en in elke sector gebruikt. Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen: bedrijven zoals Booking.com, Norwegian Air, Helly Hansen en Toyota gebruiken het Kindly-platform.
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare formulieren
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Customer Communication
- Een-op-een berichten
- Prestatiemeetwaarden
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare formulieren
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Customer Communication
- Een-op-een berichten
- Prestatiemeetwaarden
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten