Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Invoca vs. Convirza
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1,00/maand
US$ 69,00/maand
Marketeers van ondernemings- en middelgrote B2C-merken, evenals agentschappen die sectoren ondersteunen die producten/diensten verkopen waar kopers zorgvuldig over moeten nadenken: financiële diensten, verzekeringen, reizen, telecom en gezondheidszorg.
Het is ontworpen voor bedrijven van elke omvang, media-/publicatiebureaus, callcenters en meer, en is een oplossing voor gespreksopname die helpt bij het volgen en analyseren van oproepen om de intentie en het gedrag van bellers te begrijpen.
- API
- Automatic call distribution (ACD)
- Beller-ID
- Controle van oproepen
- Conversies bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- Oproepen opnemen
- Oproepen rapporteren
- ROI Tracking
- Trefwoorden bijhouden
- API
- Automatic call distribution (ACD)
- Beller-ID
- Controle van oproepen
- Conversies bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- Oproepen opnemen
- Oproepen rapporteren
- ROI Tracking
- Trefwoorden bijhouden
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten