Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
NABD System vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 30,00
US$ 14,00/maand
Scores
In totaal
4,6 (38)In totaal
4,5 (2.167)Ideaal voor
NABD helpt organisaties van alle soorten en maten om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. Zowel start-ups als grote ondernemingen kozen allemaal NABD vanwege de schaalbaarheid en de automatiseringscapaciteiten.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
Functies
- Analyse van klantenservices
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Callcenterbeheer
- E-mailsjablonen
- Enquêtes en feedback
- Interactie bijhouden
- Macro's/reacties via sjablonen
- Samenwerkingstools
- Terugkerende problemen
- Zelfserviceportal
- Analyse van klantenservices
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Callcenterbeheer
- E-mailsjablonen
- Enquêtes en feedback
- Interactie bijhouden
- Macro's/reacties via sjablonen
- Samenwerkingstools
- Terugkerende problemen
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten