Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Syxsense vs. ManageEngine PAM360
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 5,00/jaar
US$ 7.995,00/jaar
Voor IT-professionals en MSP's met 100-10.000 eindpunten die behoefte hebben aan een effectieve, complete tool voor systeembeheer.
Klantenservicemedewerker, klantenservicespecialist, klantenservicemanager, technische ondersteuningsspecialist, technische ondersteuningsmanager, directeur klantenservice, directeur klantenondersteuning, senior ondersteuningsmanager, klantervaring en meer.
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Authenticatie in twee stappen
- Dashboard
- Gedragsanalyse
- Servercontrole
- Toegang en controle op afstand
- Toepassingsbeveiliging
- Wachtwoordbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Authenticatie in twee stappen
- Dashboard
- Gedragsanalyse
- Servercontrole
- Toegang en controle op afstand
- Toepassingsbeveiliging
- Wachtwoordbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten