Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
contactSPACE vs. EasyCall Cloud
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 150,00/maand
€ 25,00/maand
Bedrijven die hun klantenservice/ondersteuning/interne verkoopactiviteiten willen uitvoeren met een niveau van gemak dat voorheen voorbehouden was aan grote organisaties met een ruim budget en uitgebreide IT-infrastructuur.
Kleine tot grote callcenters, inkomende-uitgaande televerkoop - uitgaande telemarketing
- API
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- API
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten