Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
contactSPACE vs. Focus Contact Center
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 150,00/maand
US$ 15,00/maand
Bedrijven die hun klantenservice/ondersteuning/interne verkoopactiviteiten willen uitvoeren met een niveau van gemak dat voorheen voorbehouden was aan grote organisaties met een ruim budget en uitgebreide IT-infrastructuur.
De oplossing biedt klantenservicetools voor bedrijven van elke omvang. De software helpt bedrijven hun klantenervaring te verbeteren en waardevolle langetermijnrelaties op te bouwen.
- Aanpasbare rapporten
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Dashboard
- Handmatig kiessysteem
- Leadkwalificatie
- Oproepen doorsturen
- Prestatiebeheer
- Telefoongesprekken plannen
- Aanpasbare rapporten
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Dashboard
- Handmatig kiessysteem
- Leadkwalificatie
- Oproepen doorsturen
- Prestatiebeheer
- Telefoongesprekken plannen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten