Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
CDR Call Reporting for Cisco vs. NUACOM
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
€ 9,99/maand
Organisaties van elke omvang in de gezondheidszorg, overheid (stad, provinciaal en landelijk), onderwijs, energie, financiën, juridisch en high-tech hebben Variphy Call Analytics geïmplementeerd.
Kleine en middelgrote bedrijven die telefoons gebruiken als onderdeel van hun communicatie. Voor bedrijven die behoefte hebben aan een geavanceerde, betrouwbare en volledig schaalbare zakelijke communicatieoplossing.
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Callcenterbeheer
- Oproepen doorsturen
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Callcenterbeheer
- Oproepen doorsturen
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten