Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Salesforce Service Cloud vs. Help Lightning
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 25,00/maand
US$ 75.000,00/jaar
Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.
Serviceorganisaties van elke omvang die de efficiëntie van technici in het veld willen verbeteren en klanten op afstand praktische ondersteuning willen bieden.
- Aanpasbare branding
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Documentbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Real-Time Data
- Status bijhouden
- Taakbeheer
- Taakplanning
- Aanpasbare branding
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Documentbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Real-Time Data
- Status bijhouden
- Taakbeheer
- Taakplanning
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten