Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Salesforce Service Cloud vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 25,00/maand
US$ 20,00/maand
In totaal
4,4
(787)
In totaal
4,5
(2.199)
Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Automatic call distribution (ACD)
- Bewaking van sociale media
- Bijhouden van klachten van klanten
- Callcenterbeheer
- Documentbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Automatic call distribution (ACD)
- Bewaking van sociale media
- Bijhouden van klachten van klanten
- Callcenterbeheer
- Documentbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Taakbeheer
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten