Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
CXone Mpower vs. RingCentral Contact Center
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 71,00/maand
US$ 65,00/maand
Contactcenters in kleine, middelgrote of grote ondernemingen en overheidsorganisaties gebruiken NICE inContact CXone om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via alle kanalen (digitaal en spraak).
RingCentral, aangestuurd door InContact, is een flexibele cloudgebaseerde oplossing voor contactcenters die ideaal is voor bedrijven van elke omvang.
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Tijd en aanwezigheid
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Tijd en aanwezigheid
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten