Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
NICE CXone vs. MiVoice Business Solution
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 71,00/maand
US$ 20,99/maand
Scores
Ideaal voor
Contactcenters in kleine, middelgrote of grote ondernemingen en overheidsorganisaties gebruiken NICE inContact CXone om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via alle kanalen (digitaal en spraak).
Het is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en is een communicatieplatform dat teams helpt te communiceren via telefonie, groepschats, conferenties, berichten, samenwerkingstools en meer.
Functies
- Activiteiten volgen
- Archiveren en retentie
- CTI (Computer Telephony Integration)
- Callcenterbeheer
- Contactenbeheer
- On-demand opnamen
- Rapportage en analyse
- VoIP
- VoIP-verbinding
- Voicemail
- Activiteiten volgen
- Archiveren en retentie
- CTI (Computer Telephony Integration)
- Callcenterbeheer
- Contactenbeheer
- On-demand opnamen
- Rapportage en analyse
- VoIP
- VoIP-verbinding
- Voicemail
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten