Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
CXone Mpower vs. dotCMS
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 71,00/maand
US$ 1.850,00/maand
Contactcenters in kleine, middelgrote of grote ondernemingen en overheidsorganisaties gebruiken NICE inContact CXone om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via alle kanalen (digitaal en spraak).
Voor financiële instellingen, gezondheidszorg, hoger onderwijs en middelgrote tot grotere organisaties.
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare formulieren
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Campagnebeheer
- Markeren
- Sjabloonbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- API
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare formulieren
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Campagnebeheer
- Markeren
- Sjabloonbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten