Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
PhoneBurner vs. Focus Contact Center
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 165,00/maand
US$ 15,00/maand
Verkoopprofessionals en MKB-klanten en teams die de telefoon als verkooptool gebruiken en het contactbeheer, de vervolgacties en verkoopworkflow willen vereenvoudigen.
De oplossing biedt klantenservicetools voor bedrijven van elke omvang. De software helpt bedrijven hun klantenervaring te verbeteren en waardevolle langetermijnrelaties op te bouwen.
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Dashboard
- Leadkwalificatie
- Oproepen doorsturen
- Prestatiebeheer
- Telefoongesprekken plannen
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Dashboard
- Leadkwalificatie
- Oproepen doorsturen
- Prestatiebeheer
- Telefoongesprekken plannen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten