Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Intercom vs. HaloCRM
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 39,00/maand
US$ 45,00/maand
In totaal
4,5 (1.092)In totaal
5,0 (3)
Intercom heeft wereldwijd meer dan 30.000 betalende klanten, waaronder grotere bedrijven zoals New Relic, Sothebys en Shopify en kleinere bedrijven zoals Airtable en Coda.
Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang en in elke sector die op zoek zijn naar een intuïtieve, omnichannel klantenservice-oplossing.
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare sjablonen
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Eenmalige aanmelding
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten