Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Cayzu vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 4,00/maand
US$ 5.500,00/eenmalig
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare sjablonen
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten