Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Conversational Cloud vs. Freshchat
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1,00/maand
₹ 1.799,00/maand
Bedrijven van elke omvang die hun manier van communiceren met hun consumenten willen transformeren om hun omzet te vergroten en de klantenservice te verbeteren.
De doelmarkt van Freshchat bestaat uit verkoop-, klantenondersteuning- en marketingteams van Saas- en e-commercebedrijven met maximaal 50 teamleden die het product gebruiken.
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Codevrije ontwikkeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- API
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Codevrije ontwikkeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Offline formulier
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten