Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Talkdesk vs. Dialfire
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 85,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Deze oplossing is bedoeld voor klantgerichte bedrijven van elke omvang die de klantervaringen willen verbeteren aan de hand van meer gepersonaliseerde, datagestuurde klantinteracties.
Particulieren of bedrijven met een willekeurig aantal medewerkers, die op zoek zijn naar efficiënte en solide software voor outbound callcenters die schaalbaar is met hun behoeften en in hoge mate kan worden aangepast.
- Aanpasbare rapporten
- Agent-interface
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Klantendatabase
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- Aanpasbare rapporten
- Agent-interface
- Automatic call distribution (ACD)
- Bellijstbeheer
- Callcenterbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Interactie bijhouden
- Klantendatabase
- Oproepen doorsturen
- Real-Time Data
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten