Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Talkdesk vs. CXone Mpower
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 85,00/maand
US$ 71,00/maand
Deze oplossing is bedoeld voor klantgerichte bedrijven van elke omvang die de klantervaringen willen verbeteren aan de hand van meer gepersonaliseerde, datagestuurde klantinteracties.
Contactcenters in kleine, middelgrote of grote ondernemingen en overheidsorganisaties gebruiken NICE inContact CXone om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via alle kanalen (digitaal en spraak).
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten