Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Five9 vs. ZIWO
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 119,00/maand
US$ 40,00/maand
Five9 is een toonaangevende leverancier van cloudsoftware voor contactcenters, die duizenden klanten bedient en organisaties van elke omvang helpt bij de overgang van lokale software naar de cloud.
Cloudgebaseerde contactcenteroplossing die bedrijven helpt bij het beheren van klantcommunicatie met oproepregistratie, oproepmaskering, conferencing, wachtrijen, gespreksoverdracht en meer met een virtueel callcenter.
- Aanpasbare rapporten
- Agent-interface
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Aanpasbare rapporten
- Agent-interface
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Handmatig kiessysteem
- Oproepen doorsturen
- Personeelsbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten