Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Five9 vs. Chorus
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 119,00/maand
US$ 100,00/maand
Five9 is een toonaangevende leverancier van cloudsoftware voor contactcenters, die duizenden klanten bedient en organisaties van elke omvang helpt bij de overgang van lokale software naar de cloud.
Chorus kan binnen de gehele organisatie worden gebruikt om inzichten over klanten en prospects te verkrijgen. Primaire gebruikers zijn verkoopleiders, verkoopactiviteiten, verkoopbevordering, marketingteams, klantsuccesteams en meer.
- Activiteitendashboard
- CRM
- Controle van oproepen
- Dashboard
- Geplande opname
- Interactie bijhouden
- On-demand opnamen
- Opnemen
- Oproepen bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Activiteitendashboard
- CRM
- Controle van oproepen
- Dashboard
- Geplande opname
- Interactie bijhouden
- On-demand opnamen
- Opnemen
- Oproepen bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten