Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
HelpOnClick vs. HelpCrunch
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 7,20/maand
US$ 15,00/maand
Scores
Ideaal voor
HelpOnClick livechat wordt gebruikt door kleine en middelgrote bedrijven uit de hele wereld. Het is gelokaliseerd in meer dan 20 talen en kan op elke website worden geïmplementeerd.
HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere soorten online bedrijven.
Functies
- Autoresponders
- Callcenterbeheer
- Enquêtes en feedback
- Geotargeting
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Klantgeschiedenis
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Zelfserviceportal
- Autoresponders
- Callcenterbeheer
- Enquêtes en feedback
- Geotargeting
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Klantgeschiedenis
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Live online
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten