Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Sprinklr vs. Forethought
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 249,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantervaring die bedrijven van elke omvang door middel van automatisering helpt bij het beheren van contentmarketing, sociale media, betaalde advertenties, website en meer.
Forethought bedient klantenservice- en operationele teams van middelgrote tot grote bedrijven.
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Analyse van klantenservices
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Eenmalige aanmelding
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taaldetectie
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Aanpasbare branding
- Activiteitendashboard
- Analyse van klantenservices
- Contextafhankelijke richtlijnen
- Eenmalige aanmelding
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taaldetectie
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)