Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Creatio CRM vs. ServiceNow Customer Service Management
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 25,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
De toepassingen van bpm'online zijn sterk aanpasbaar en gebruiksvriendelijk, en ze kunnen bedrijven van elke omvang en uit elke sector helpen om klantgerichte processen te beheren en een geweldige klantervaring te leveren.
Brengt je klantenservice naar het volgende niveau, van het eerste verzoek tot en met de oplossing. Geweldige service betekent meer dan alleen het betrokken maken van je klanten. Verbind de klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.
- API
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- API
- Activiteitendashboard
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten