Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
TOPdesk vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 77,00/maand
US$ 5.500,00/eenmalig
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor IT-servicedesks bij organisaties met 250-5000 medewerkers. De tool is eenvoudig uit te breiden naar andere servicedepartementen zoals Facilitaire Diensten of HR.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten