Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
TOPdesk vs. Freshservice
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
€ 66,00/maand
€ 15,00/maand
Scores
Ideaal voor
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor IT-servicedesks bij organisaties met 250-5000 medewerkers. De tool is eenvoudig uit te breiden naar andere servicedepartementen zoals Facilitaire Diensten of HR.
De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.
Functies
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Bewaking
- Dashboard
- E-mailsjablonen
- Enquêtes en feedback
- Multilocatie
- Samenwerkingstools
- Slepen en neerzetten
- Terugkerende problemen
- Zelfserviceportal
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Bewaking
- Dashboard
- E-mailsjablonen
- Enquêtes en feedback
- Multilocatie
- Samenwerkingstools
- Slepen en neerzetten
- Terugkerende problemen
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten