Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Deskpro vs. Deskero
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 29,00/maand
US$ 9,00/maand
Voor elke organisatie die uitstekende service moet leveren, van het MKB tot grote ondernemingen. Geschikt voor klantenservices/productondersteuning/IT-service desks.
Deskero richt zich op elk type bedrijf dat klanten op een persoonlijkere en zinvollere manier betrokken wil maken, terwijl ze kunnen rekenen op een robuust ticketingsysteem.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten