Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
OTRS vs. ServiceNow Customer Service Management
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 1,00/jaar
Niet door leverancier verstrekt.
Als een servicebeheerpakket wordt OTRS traditioneel gebruikt door helpdesks, ITSM-organisaties, bedrijfsbeveiligingsteams en klantenserviceteams.
Brengt je klantenservice naar het volgende niveau, van het eerste verzoek tot en met de oplossing. Geweldige service betekent meer dan alleen het betrokken maken van je klanten. Verbind de klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Realtime meldingen
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Klantendatabase
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Prestatiemeetwaarden
- Realtime meldingen
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten