Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
OTRS vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 5.500,00/eenmalig
Als een servicebeheerpakket wordt OTRS traditioneel gebruikt door helpdesks, ITSM-organisaties, bedrijfsbeveiligingsteams en klantenserviceteams.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Real-Time Data
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten