Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
FocalScope vs. HelpOnClick
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 9,00/maand
US$ 7,20/maand
Scores
Ideaal voor
Voor bedrijven in het MKB tot grote ondernemingen op zoek naar een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor e-mailticketbeheer en livechat op basis van Microsoft SQL. Je beslist zelf of je de voorkeur geeft aan een cloudgebaseerde of lokale serveroplossing.
HelpOnClick livechat wordt gebruikt door kleine en middelgrote bedrijven uit de hele wereld. Het is gelokaliseerd in meer dan 20 talen en kan op elke website worden geïmplementeerd.
Functies
- Autoresponders
- Callcenterbeheer
- Consumentgericht chatten in realtime
- Enquêtes en feedback
- Geotargeting
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Zelfserviceportal
- Autoresponders
- Callcenterbeheer
- Consumentgericht chatten in realtime
- Enquêtes en feedback
- Geotargeting
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten