Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Freshdesk vs. Squaretalk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 15,00/maand
US$ 25,00/maand
In totaal
4,5 (3.365)In totaal
4,9 (89)
Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.
Perfect voor BPO-communicatiecentra (Business Process Outsourcing) en grote merken met proactieve retentie- en verkoopteams, handelaren, telemarketeers, marktonderzoekers, verzekeringsagenten, financiële adviseurs en meer.
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Interactie bijhouden
- Klantendatabase
- Klantensegmenten
- Prestatiemeetwaarden
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Dashboard
- Interactie bijhouden
- Klantendatabase
- Klantensegmenten
- Prestatiemeetwaarden
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten