Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Freshdesk vs. Affinity
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 15,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Scores
In totaal
4,5 (3.322)In totaal
4,7 (3)Ideaal voor
Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.
Affinity is gebouwd voor relatiegestuurde sectoren en kan worden gebruikt door teams variërend van financiële diensten (firma's die kapitaal in bedrijven steken) tot professionele dienstverleners en bedrijven.
Functies
- Contactenbeheer
- Dashboard
- Gegevens importeren en exporteren
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Realtime meldingen
- Samenwerkingstools
- Slepen en neerzetten
- Contactenbeheer
- Dashboard
- Gegevens importeren en exporteren
- Integraties van derden
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Rapportage en analyse
- Realtime meldingen
- Samenwerkingstools
- Slepen en neerzetten
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten