Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
OMNITRACKER vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 10.000,00
US$ 5.500,00/eenmalig
Elk bedrijf met vereisten voor individuele proces- en workflowdigitalisatie en automatisering op het gebied van ITSM, ESM of iedere andere markt, ongeacht welke.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Callcenterbeheer
- Compliancebeheer
- Incidentenbeheer
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Assets volgen
- Callcenterbeheer
- Compliancebeheer
- Incidentenbeheer
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten