Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Ytel vs. CDR Call Reporting for Cisco
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 100,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
Bedrijven, agentschappen en organisaties die communiceren met grote aantallen klanten en contacten voor campagnes en klantenservice. Klanten zijn onder meer Solar, Mortgage, Auto, Political, Lead Gen en meer.
Organisaties van elke omvang in de gezondheidszorg, overheid (stad, provinciaal en landelijk), onderwijs, energie, financiën, juridisch en high-tech hebben Variphy Call Analytics geïmplementeerd.
- Beheer van onbewaakte oproepen
- Callcenterbeheer
- Gespreksvolume
- Oproepen bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Oproepen rapporteren
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Monitoring
- Real-Time Reporting
- Beheer van onbewaakte oproepen
- Callcenterbeheer
- Gespreksvolume
- Oproepen bijhouden
- Oproepen doorsturen
- Oproepen rapporteren
- Rapportage binnenkomende items
- Rapportage en analyse
- Real-Time Monitoring
- Real-Time Reporting
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten