Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Avaya UCaaS vs. 8x8 Work
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 24,00/maand
Het platform Avaya Aura is ontworpen om de interactie met klanten te stroomlijnen en is een reeks producten die samenwerken om klantenondersteuning te vergemakkelijken en relevante gegevens te rapporteren om de klantenservice te verbeteren.
Vertrouwd door meer dan 1 miljoen gebruikers. Toonaangevend cloudcommunicatieplatform. Flexibel voor elk bedrijf. Naadloze integratie.
- Bestanden delen
- Callcenterbeheer
- Chatten/messaging
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contactenbeheer
- Interactie bijhouden
- Live chatten
- Oproepen opnemen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en analyse
- Bestanden delen
- Callcenterbeheer
- Chatten/messaging
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contactenbeheer
- Interactie bijhouden
- Live chatten
- Oproepen opnemen
- Prestatiemeetwaarden
- Rapportage en analyse
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten