Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Eventbrite vs. Swoogo
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 0,00
US$ 11.800,00/jaar
Scores
In totaal
4,6 (5.362)In totaal
4,9 (57)Ideaal voor
Met Eventbrite kunnen bedrijven over de hele wereld allerlei soorten evenementen plannen, promoten en verkopen. De software voor evenementbeheer maakt het eenvoudig om een evenement op te zetten en online aanmeldingen te beheren.
Swoogo is ontworpen voor evenementenmanagers en marketeers en heeft een platform gebouwd dat van begin tot eind een soepele ervaring voor gasten creëert. Met name geschikt voor evenementenprofessionals die op zoek zijn naar een gestroomlijnde oplossing.
Functies
- Aanwezigheidsbeheer
- Beheer van deelnemers
- Betalingen verwerken
- Contactenbeheer
- Enquêtes en feedback
- Gegevens importeren en exporteren
- Kaartverkoop
- Rapportage en analyse
- Verwerking van creditcards
- Zelf in- en uitchecken
- Aanwezigheidsbeheer
- Beheer van deelnemers
- Betalingen verwerken
- Contactenbeheer
- Enquêtes en feedback
- Gegevens importeren en exporteren
- Kaartverkoop
- Rapportage en analyse
- Verwerking van creditcards
- Zelf in- en uitchecken
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten