Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Bitrix24 vs. Focus Contact Center
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 61,00/maand
US$ 15,00/maand
Bitrix24 is een perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven. Bitrix24 heeft iets voor elke afdeling: verkoop, marketing, projectmanagement, HR en meer.
De oplossing biedt klantenservicetools voor bedrijven van elke omvang. De software helpt bedrijven hun klantenervaring te verbeteren en waardevolle langetermijnrelaties op te bouwen.
- Aanpasbare rapporten
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Leadkwalificatie
- Personeelsbeheer
- Prestatiebeheer
- Prijs- en kostenberekeningen
- Projectplanning
- Telefoongesprekken plannen
- Aanpasbare rapporten
- Automatic call distribution (ACD)
- Callcenterbeheer
- Handmatig kiessysteem
- Leadkwalificatie
- Personeelsbeheer
- Prestatiebeheer
- Prijs- en kostenberekeningen
- Projectplanning
- Telefoongesprekken plannen
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten