Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
SysAid vs. EcholoN
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 79,00/maand
US$ 5.500,00/eenmalig
SysAid helpt organisaties in alle sectoren, van het MKB tot Fortune 500-bedrijven. Van de basis- tot ondernemingseditie, er is zeker een editie die bij de grootte van jouw bedrijf past.
EcholoN, geproduceerd in Duitsland, biedt een uitgebreide maar eenvoudige oplossing voor je service, ondersteuning en klantenservice. De individuele standaardsoftware op maat voor servicebeheer voor ondernemingen
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Virtuele assistent
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Assets volgen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Servicerapportage
- Taakbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Virtuele assistent
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten